menu

Algemene voorwaarden

Huisregels schoonheidssalon SenZitive


Om alles vlot te laten verlopen zijn er enkele huisregel die schoonheidssalon SenZitive in acht neemt.


Het salon is 100% rookvrij.


Er wordt geen behandeling gegeven bij

• Koorts/koortslip

• Griep/verkoudheid

• Besmettelijke huidziekten

Graag dit melden bij het maken van een afspraak.


Hygiëne

Hygiëne staat in het salon hoog aangeschreven.

- Gebruikte instrumenten worden na elke behandeling gereinigd en gedesinfecteerd.

- Mesjes worden per klant vervangen.

- Vijlen worden per klant gebruikt en bewaard.


Maken van een afspraak

Wanneer u een afspraak maakt bij SenZitive gaat u automatisch akkoord met de huisregels en de annuleringsvoorwaarden.

Aangezien ik tijdens de behandeling de telefoon niet kan beantwoorden vraag ik u om een boodschap in te spreken op mijn voicemail of via mail. Ik contacteer u dan zo snel mogelijk terug.

U krijgt uw afspraak bevestigd via sms of mail.


Afspraak annuleren of verzetten

U kan uw afspraak tot 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt voor een andere klant. Wanneer u minder dan 24 uur voor de behandeling afzegt of uw afspraak niet nakomt zal €25,- in rekening worden gebracht.

Hou er ook rekening mee dat als u een afspraak hebt op dinsdag en u deze wil annuleren,u dit uiterlijk de zaterdag voor 20 uur dient te melden.


Te laat?

De gereserveerde tijd wordt speciaal voor u vrijgehouden en andere klanten moeten teleurgesteld worden. Mocht u dus te laat op uw afspraak zijn, dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af.De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel berekend.

In het geval u te laat bent is het ter beoordeling van de zaakvoerster of de behandeling nog wel door kan gaan. Indien de behandeling moet geannuleerd worden , worden de kosten voor een volledige behandeling wel aangerekend.


Gratis advies op afspraak

Gratis advies op afspraak is alleen gratis wanneer u de afspraak nakomt. Wanneer deze afspraken niet tijdig worden verzet of bij het niet verschijnen op de afspraak worden u €20,- reserveringskosten in rekening gebracht.


Gelnagels/gelpolish

- Op zowel de gelnagels als de gelpolish behandelingen zit er een garantieperiode van 7 dagen (mits het buiten uw schuld om is). Reparaties binnen deze garantie zijn kosteloos, neem tijdig contact op hiervoor.

- Het advies is om uw nagels elke 3 tot 4 weken langs te komen voor een nabehandeling, dit om de kwaliteit te kunnen behouden.

- Gelnagels worden geplaatst bij personen vanaf 18 jaar. Gelpolish vanaf 16jaar met schriftelijke toestemming van de ouders.

-Indien u al gelnagels heeft bij een eerste afspraak kij ik of uw bestaande set kan bijgewerkt worden, of ik deze eerst zal moeten verwijderen. Geef daarom bij het maken van uw afspraak aan dat u een bestaande set gelnagels heeft. Indien de set verwijderd moet worden, is dit een service van SenZitive en zijn er geen kosten aan verbonden.

- Na het plaatsen van gelnagels/gelpolish duurt het ongeveer 24 uur voordat ze volledig uitgehard zijn. Er wordt geadviseerd om gedurende die periode de nagels zoveel mogelijk droog te houden.

-Let op met hardnekkige schoonmaakmiddelen of middelen die aceton bevatten. Deze kunnen de gelnagels aantasten,waardoor ze eerder zullen loslaten.

- Gebruik minimaal 2 maal daags een nagelriemolie om uw nagels en nagelriemen in een goede conditie te behouden. Dit komt ten gunste van het behoud van uw gelnagels.

- Gebruik uw nagels niet voor handelingen waarbij u ookuw natuurlijke nagels niet zou gebruiken. Ze zijn sterker maar zeker geen gereedschap.

- Bij last van irritatie en rode huid rondom de nagels, loslaten van de huid en/of blaasjes, dan kan er sprake zijn van een allergie. Neem zo snel mogelijk contact met mij op om ze te laten verwijderen! Dit mag natuurlijk ook bij twijfel en andere vragen.


Algemeenheden

- Er wordt enkel op afspraak gewerkt.

- SenZitive behoudt zich het recht om klanten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiëne te wensen overlaat. Bij ontharingen van intieme zones vraag ik u om opgefrist naar het salon te komen.

- Voor mannelijke klanten is het niet mogelijk om intieme zones te laten ontharen.

- De lichaamsbehandelingen zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken wordt dan ook niet ingegaan en wordt u de toegang tot het salon geweigerd.

- Het werkt voor mij prettiger als het gebruik van de mobiele telefoon tot een minimum wordt beperkt.

- Gratis parking.


Betaling

Om de kosten voor de behandelingen zo laag mogelijk te houden kunt u alleen met contact geld betalen of via de app Payconiq.


Klachten of ontevreden?

Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit aan diensten en producten aan te bieden, maar het kan eens voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.




Privacy

De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met de toepasselijke AVG-wetgeving.


Bestellen van producten

SenZitive biedt de mogelijkheid om via mail of in het salon zelf producten te bestellen.

De producten kunnen opgehaald worden.

In de bevestigingsmail krijgt u meer informatie over de betaling en leveringstijd.





Schoonheidssalon SenZitive

For beauty and more


Messenger logo
Chat